دولت اسلامی باید روحیه استکبارستیزی داشته باشد

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت:بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب ما باید در جهاد کبیر در مقابل نظام سلطه ایستادگی کنیم بنابراین دولت اسلامی باید روحیه استکبارستیزی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمدی شاهرودی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور شنبه نهم اردیبهشت ماه در نشست الگوی حکومت علوی در حاکمیت اسلامی که در سازمان بسیج طلاب برگزار شد، درباره انتخابات اظهار داشت: برای انتخابات کشورمان هر کس از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده باشد دارای حداقل صلاحیت است.

وی افزود: جریان باطل با ترویج فرهنگ انحرافی غرب به نام جهانی‌سازی تلاش می‌کند عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی را از بین ببرد، برهمین اساس ما باید باقدرت بیشتر مقابل آنها ایستادگی کنیم که یکی از عرصه‌های این ایستادگی شرکت در انتخابات و رای دادن به شخص اصلح است.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی، با بیان اینکه متاسفانه دولت‌های گذشته در مقابل تهاجم دشمن تدافعی وارد شدند، عنوان کرد: در مقابله با دشمن همواره نباید تدافعی عمل کرد برای موفقیت باید به صورت تهاجمی نیز وارد عمل شد، امروز دیگر زمان تدافعی عمل کردن نیست بنابراین ما باید دولتی را انتخاب کنیم که در عرصه فرهنگ به صورت تهاجمی وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه در حکومت اسلامی دین اساس و حاکم پاسدار آن است، گفت: حاکم دینی باید به دین و دنیای مردم به صورت توامان توجه داشته باشد، یعنی در عین دینداری و پاسداری از ارزش‌ها حامیان محرومان و مستضعفان بوده و به آنان رسیدگی داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به برخی شاخصه‌های فردی دولت اسلامی مبنی پاکدستی، ساده‌زیستی و نداشتن روحیه اشرافی‌گری و ولایت مداری، بیان داشت: دولت اسلامی باید کاملا مطیع رهبر معظم انقلاب باشد و اینگونه نباشد که به صورت گزینشی از دستورات ایشان پیروی کند.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی، با اشاره به یکی از خصوصیات دولت اسلامی مبنی بر اینکه باید مجری قوانین باشد، گفت: متاسفانه امروز دولت صرفا به نظریه‌پردازی مشغول است در حالیکه باید مجری قوانین باشد.

وی افزود: رییس جمهور کشور اسلامی باید اهل مشورت با متخصصان و کارشناسان باشد و هنگام نقد آنها با جبهه‌گیری عناوین بی‌سواد، بی‌شناسنامه و تندرو را به کار نبرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب رییس جمهوری باید با نشاط و کارآمد باشد، گفت: دولتی که با دو یا سه ساعت کار احساس خستگی کند شایستگی اداره کشور را ندارد بلکه باید چنان قوی باشد که بتواند با برنامه‌ریزی و مدیریت جهادی برای مردم کار کند.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی، افزود: دولت آینده باید به توان داخلی کشور توجه و اتکا داشته باشد این تفکر که باید مدیر از بیرون کشور وارد شود نمی‌تواند مشکلات این کشور را حل کند.

وی ادامه داد: دولت جمهوری اسلامی باید انقلابی بوده، انقلابی فکر کند، انقلابی عمل کند و انقلاب بماند، این باید شاخصه مهم رییس جمهور منتخب ملت ایران باشد، چراکه بدون روحیه انقلابی سیستم موشکی آماده آزمایش با یک تشر دشمن به آشیانه برگشت داده می‌شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور بیان داشت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب ما باید در جهاد کبیر در مقابل نظام سلطه ایستادگی کنیم بنابراین دولت اسلامی باید روحیه استکبارستیزی داشته باشد.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی، با انتقاد از دولت برای امضا سند آموزشی 2030، گفت: متاسفانه برخی دولت‌ها روحیه انقلابی نداشته و همسو با غرب هستند وقتی سند آموزشی 2030 را امضا می‌کنند پیامد آن این است که ما باید از ارزش‎های خود دست برداریم.

وی با بیان اینکه معمول دولت‌ها اسناد بالادستی فراموش می‌کنند، ابراز کرد: دولت جمهوری اسلامی باید با توجه به سند چشم‌انداز مصوب اسناد بالادستی را مورد اجرا قرار دهد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور درباره سیاست خارجی دولت اسلامی، گفت: در دولت اسلامی باید برنامه‌های سیاست خارجی بر سه اصل حکمت، عزت و مصلحت باشد.

کد خبر 625443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha