عاملان جنایت تاسوعای حسینی دست نشاندگان استکبار جهانی هستند

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، عاملان اقدام تروریستی تاسوعای حسینی چابهار را دست نشاندگان استکبار جهانی دانست و گفت: عاملان این جنایت مانند ریگی به سزای عمل خود می رسند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار مجید ارجمندفر، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان، امروز (30 آذر) در جمع خبرنگاران با محکوم کردن حادثه تروریستی تاسوعای حسینی در چابهار، عاملان این اقدام را گروهک تروریستی جندالشیطان دانست و گفت: این افراد به عنوان حیوانات دست آموز و قلاده به گردن آمریکا و انگلیس دست به چنین اقدام وحشیانه ای زده اند.

 

وی یادآورشد: این اقدام وحشیانه با اهداف کلانی نظیر ایجاد تفرقه و تشتت بین مسلمین، ایجاد رعب و وحشت در بین عزاداران و کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در عزاداری صورت گرفته است.

 

ارجمندفر، به هوشیاری و بصیرت ملت اشاره و اظهار کرد: ملت ایران نشان دادند که این گونه اعمال ننگین، در عزم راسخ مسلمانان برای حفظ وحدت، هیچ خللی ایجاد نخواهد کرد.

 

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، به حضور حماسی مردم در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: ملت مسلمان ایران با حضور خود در این عرصه و پای بندی به آرمان های امام حسین(ع) مشت پولادینی بر دهان عاملان و آمران این جنایت زدند.

 

وی، ریشه این گونه اقدامات ددمنشانه را درتفکرات خرافی وهابیون دانست وخاطر نشان کرد: گروهک تروریستی جندالشیطان تا زمان حاضر اوج این افکار انحرافی را با اقدامات خونین خود ثابت کرده است.

 

ارجمندفر، آغاز فعالیت این گروهک تروریستی را از سال 82 دانست و افزود: این گروهک همواره تحت حمایت دستگاه های جاسوسی کشورهای استکباری هدایت شده و اقدام به انجام چنین جنایت فجیعی را نیز بر اساس دستورات و سفارشات دولت مستکبر آمریکا و انگلیس انجام داده است.

 

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان یادآورشد: سیاست فرار به جلو و پیش دستی کردن و عوام فریبی آمریکا و انگلیس نشان از سیاست فریب و ریاکارانه ای دارد که این دو دولت استکباری از خود بروز می دهند.

 

وی افزود: ارتباطات، هماهنگی ها، کمک های مالی و تسلیحاتی، حمایت های دیپلماتیک آشکار و پنهان از این گروهک که بخشی از آن در اعترافات ریگی معدوم آشکار شد بهترین مدرک برای همکاری این کشورهای مستکبر با گروهک تروریستی جندالشیطان است.


پایان پیام/

کد خبر 6285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha