پیشگیری بهترین راهکار برای جلوگیری از خسارت های احتمالی در جامعه

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت توجه هلال احمر به پیشگیری گفت: پیشگیری بهترین راهکار برای جلوگیری از خسارت های احتمالی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد امروز (27 اردیبهشت) در نشست با مدیران کشوری هلال احمر یزد گفت: امروز بحث پیگیری باید در اولویت کارهای هلال احمر باشد زیرا بسیاری از حوادث و بلایا قابل پیشبینی است و از این طریق می توان از خسارت ها جلوگیری کرد.

 

وی افزود: تقویت زیر ساخت ها و امکانات شهری به خوبی میتواند نقش پیشگیرانه در جامعه داشته باشد و از این طریق نیز می توان از بسیاری از مشکلات و خسارت ها جلوگیری کرد.

 

امام جمعه یزد تصریح کرد: ما در مواردی مانند معدن گلستان به خوبی می توانستیم با پیشگیری از مشکلات و خسارات فراوان ان جلوگیری کنیم که این نیازمند جدیت در اجرا و فعالیت ها است.

 

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: ما در حوادثی مانند معاون و پلاسکو می توانیم با تامین منابع و امکانات لازم جلو بروز چنین حادثه هایی بگیریم تا شاهد از بین رفتن عزیزانمان نباشیم.

 

وی گفت: امروز ما در کشورمان شاهد امنیت بسیار بالایی هستیم که آن را مدیون خون شهدا و همت نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی هستیم.

 

امام جمعه یزد تصریح کرد: هلال احمر میتواند با ایجاد تیم های تخصصی و برنامه های مدون از مشکلات احتمالی جلوگیری کند و در این راستا نیز برای جلوگیری از ترویج گناه و فساد در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

آیت الله ناصری گفت: اقتصاد کشور در صورتی که بخواهد به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کند باید با ظرفیت دادن به اقتصاد و استفاده از نیروها و توانمندی‌های داخل، در مسیر پیشرفت اقتصادی حرکت کرد.

کد خبر 629192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha