تعداد ۶۷۷ هزار و ۹۴۲ نفر واجد شرایط رای گیری در استان یزد هستند

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به تعداد واجدین شرایط رای گیری در استان یزد گفت: تعداد ۶۷۷ هزار و ۹۴۲ نفر واجد شرایط رای گیری در استان یزد هستند.

محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به برگزاری انتخابات در استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: استان یزد همزمان با سراسر کشور رای گیری را در دو بخش ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا آغاز به کار کرد.

 

وی افزود: در استان یزد تعداد 876 شعبه انتخابات ریاست جمهوری و 837 شعبه انتخابات شهر و روستا کار انتخابات آغاز شد و آخرین آمار داوطلبان شوراها سه هزار 316 نفر است که 827 نفر در حوزه شهری و 2 هزار و 489 نفر در حوزه روستایی مشغول رقابت هستند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان یزد بیان کرد: مجموع واجدین شرایط 677 هزار و 942 نفر در استان یزد هستند که در شهرستان ابرکوه ۳۲ هزار  و ۳۹۹ نفر، در شهرستان اردکان ۵۲ هزار و ۹۱۶ نفر و در شهرستان بافق ۲۷ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

 

طالبی گفت: تالان 468 نفر از داوطلبین انصراف داده اند که امیدواریم مردم با حضور پرشور خود کاندیدای اصلاح خود را انتخاب کنند.

کد خبر 629511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha