انتخابات در شهرهای میبد و اردکان به صورت مکانیزه انجام می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به فرآیند انتخابات در استان یزد گفت: انتخابات در شهرهای میبد و اردکان به صورت مکانیزه و الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد حسین زارع، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد امروز (29 اردیبهشت) در اتاق خبر استان یزد در جمع خبرنگاران استان یزد گفت: در استان از 876 شعبه اخذ رای بنا بر پیش بینی ها و زیر ساخت ها تنها یک شعبه زیر ساخت آن فراهم نشد و بقیه آنها زیر ساخت ارتباطی فراهم شد.

 

وی افزود: ما از 25 فرایند انتخابات در کل استان تعداد 24 فرایند را به صورت الکنرونیکی انجام می دهیم و تنها فرایندی که در روز رای گیری در بخری از شعب مکانیزه و برخی دستی است در خصوص شعب اخذ رای است.

 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد خاطرنشان کرد: ما در اردکان و میبد اخذ رای را به صورت تمام مکانیزه انجام می دهیم و در بقیه شعب اخذ رای نیز این فرایند به صورت دستی انجام می شود.

 

زارع گفت: در شعب اخذ رای اردکان و میبد با توجه به الکترونیکی در کوتاه ترین زمان تجمیع آرا انجام می شود و بین 15 تا 30 دقیقه این تجمیع انجام می شود.

 

وی ادامه داد: 98 درصد شعب استان به صورت آنلاین کار استعلال احراز هویت رای دهندگان را انجام می دهند.

کد خبر 629585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha