حامیان کاندیداها تقوای سیاسی را در نظر داشته باشند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: حامیان کاندیداها تقوای سیاسی و اخلاق اسلامی را در نظر داشته باشند.

آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان صبح امروز( 29 اردیبهشت) با حضور در پای صندوق رأی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: مردم با حضور گسترده در پای صندوق رأی افرادی را انتخاب کنند در مدیریت کلان کشور و مدیریت شورای شهر و روستا مفید باشند.

 

وی اظهار کرد: کاندیداهای شوراها یعنی افرادی که می‌خواهند در شورای شهر و روستا خدمت مسئولیت را یک طعمه ندانند که منافع شخصی و فامیل و گروهی را در نظر بگیرند. 

 

قربانی افزود: کاندیداهای شورای شهر منظورشان خدمت کردن به همه مردم و اقوام و افرادی که دارای زبان‌های مخلف و دیدگاه‌های مختلف هستند، است.

 

وی تاکید کرد: کاندیداهای شورای شهر باید خدمتگذار همه بوده و در فکر منافع شخصی نباشند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه حامیان کاندیداها مثبتتات فرد مورد نظر خود را در نظر بگیرند، گفت: مردم به کسی رأی بدهند که دارای تدبیر، آگاهی و سابقه خوش خدمت گذاری باشد.

 

 وی اذعان کرد: حامیان کاندیداها علیه دیگران حرف نزنند و تقوای سیاسی و اخلاق اسلامی را در نظر داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان یادآور شد: این مهم است که حامیان کاندیداها مثبتات را بگویند و بی حرمتی نسبت به دیگران نکند.

 

 وی با اشاره به همزمان شدن انتخابات با فصل کشاورزی، گفت: در این ایام که مردم معمولاً بر سر کار کشاورزی هستند بدانند رفتن سر صندوق از همه کارهایشان واجب است.

 

قربانی اظهار داشت: مردم باید بدانند رأی دادن و شرکت در انتخابات را مانند نماز در سر وقت انجام بدهند چرا که اگر انجام ندهند پیش خدا مقصر هستند.

 

وی خاطرنشان ساخت: یک رأی هم در انتخاب فرد اصلح موثر است.

 

امام جمعه رشت اعلام کرد: مردم به این فریضه عمل کنند تا انتخابت خداپسندانه و شهدا پسندانه داشته باشیم.

 

کد خبر 629570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha