عمل به قانونی مهمترین شاخصه برای انتخابات و انتخاب اصلح

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد با اشاره به عمل به قانون توسط کاندیداها و طرفداران آنها گفت: عمل به قانونی مهمترین شاخصه برای انتخابات و انتخاب اصلح در جامعه است.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر همزمان با ریاست جمهوری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: عمل به قانونی یکی از مهمترین ویژگی های کاندیداها در انتخابات بایستی باشد و این به عنوان الگویی برای انتخاب اصلح در جامعه است.

 

وی افزود: در این رابطه نیز شورای امر به معروف و نهی از منکر در راستای رعایت شئونات اسلامی در تبلیغات انتخابات تذکر داده شده است و انتظارات نیز منتقل شده است.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد تصریح کرد: انتظار ما در خصوص تبلیغات توجه بیشتر و ساماندهی بیشتر بود که امیدواریم بهتر شود.

 

حجت الاسلام فخر الدینی خاطرنشان کرد: توجه به قانون در دوره های مختلف از انتخابات باید به خوبی انجام شود و هر کدام از کاندیداها نیز بایستی به نتیجه انتخابات از سوی شورای نگهبان و وزارت کشور تمکین کنند.

 

وی در پایان بیان کرد: ما امیدواریم مردم با حضور پرشور خود در روز 29 اردیبهشت ماه در پای صندوق های رای بار دیگر مشتی محکم بر دهان استکبار بکوبند و با انتخاب اصلح کشور را به سمت تعالی سوق دهند.

کد خبر 629213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha