حضور پرشور مردم در انتخابات کبر و غرور دشمنان را در هم می شکند

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد در پیامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات کبر و غرور دشمنان را در هم می شکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی استاندار یزد در پیامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سطح کشور بیان کرد: باردیگر آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز برای ملت ایران است.

 

وی بیان کرد: در شرایط امروز جهان و اوضاع نابسامان منطقه خاورمیانه و تلاش استکبار برای کسب بازار تسلیحات در کشورهای عربی و ایجاد آشفتگی در روابط و مناسبات کشورهای اسلامی و فراهم آوردن زمینه جنگ و خونریزی بار دیگر آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز برای ملت بزرگ ایران فرا می رسد و جهانیان شاهد حماسه ای دیگر در ایران اسلامی خواهند بود و برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات ملت شریف ایران افزوده خواهد گشت.

 

وی افزوده است: 29 اردیبهشت روز میثاق تازه، روز عهدی دوباره با نظام، امام و شهیدان است انتخابات نمایش اعتماد مردم، مظهر قدرت و اراده مردم، تضمین کننده آینده و امنیت این آب و خاک و میوه شیرین نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم نجیب، فهیم، شهید پرور و بزرگوار دارالعباده نیز حماسه تازه خواهند آفرید و ریاست جمهور دلخواه خویش و اعضای شورای اسلامی همه شهرها و روستاهای استان را تعیین خواهند کرد و امور شهر و روستای خویش را به  افراد کاردان و دلسوزان مجرب خواهند سپرد.

 

استاندار یزد در ادامه بیان کد: اینجانب ضمن دعوت از همه مردم خوب استان برای حضور در صحنه حساس انتخابات امیدوارم شاهد هم افزایی و انسجام ملی در کشور باشیم، اطمینان دارم برای عزت ملی، اقتدار نظام و سربلندی ایران و ایرانی همه در انتخابات حضور خواهند یافت و کسانی که ناراضی هستند و حتی مخالفان نیز در این امر مهم به صفوف مردم در پای صندوق های رأی خواهند پیوست.

 

میرمحمدی در پایان گفت: همه در انتخابات شرکت خواهیم کرد تا کبر و غرور دشمن را در هم شکنیم و استکبار را مأیوس و نومید کنیم و ملل مظلوم جهان را امیدوار سازیم و از خداوند قادر متعال درخواست می کنیم ملت شجاع ایران بویژه جوانان غیرتمند با حضور گستره و چشم گیر خود در این انتخابات دنیا را شگفت زده و عزت ایران و ایرانی را بیش از پیش درخشان کنند.

کد خبر 629486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha