آموزش بهترین راهکار برای پیشگیری از آسیب های مختلف در جامعه

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به اهمیت توجه به آموزش در بخش های مختلف برای مقابله با مشکلات گفت: بهترین راهکار برای کاهش آسیب ها، آموزش عمومی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد امروز (31 خرداد) در نشست پدافند غیر عامل استان یزد با اشاره به شیوع برخی از بیماری های در سطح کشور گفت: ما باید اقدامات پیشگیرانه را به خوبی در استان داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل مشکلات آینده ایستادگی کنیم.

 

وی افزود: ما در استان یزد در راستای کنترل بیماری هایی مانند تب کریمه کنگو و آنفولانزای فوق حاد پرندگان شاهد همکاری دستگاه های مختلف بودیم که این عالی برای موفقیت در کنترل این بیماری ها بوده است.

 

استاندار یزد گفت: در بروز بیماری های اخیر فوق حاد پرندگان همکاری کشتارگاه ها و مردم به خوبی انجام شد که ما تشکر از این افراد و گروه ها و دستگاه های مختلف داریم.

 

میرمحمدی همچنین با اشاره به اتفاق اخیر در دانشگاه یزد و مسمومیت دانشجویان این دانشگاه ادامه داد: متاسفانه ما در دانشگاه شاهد این اتفاق بودیم که ما متوجه شدیم که در بسیاری از نقاط پرجمعیت استان و دستگاه های مختلف باید نظارت بهتر و بیشتری با حضور کارشناسان داشته باشیم تا از تبعات منفی آن جلوگیری شود.

 

وی گفت: آموزش های عمومی نیز در این زمینه باید بیشتر انجام شود تا در مواقع ضروری نیز بتوان بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد و در این راستا نیز صداوسیما نقش اساسی دارد.

 

 

 

کد خبر 637049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha