مردم ما با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر خلق می کنند

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به آغاز انتخابات در سطح کشور گفت: مردم ما با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر خلق می کنند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد امروز (29 اردیبهشت) پس از انداختن رای خود به صندوق رای گفت: امروز برای ملت ما بسیار بزرگی است که زیرا کار بزرگی انجام می شود.

 

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری که مردم سرنوشت خود را برای سال ها  رقم می زنند که تعالی و پیشرفت را سرعت می دهد و فضای کشور را به سمت بهبود سوق می دهد.

 

میرمحمدی تصریح کرد: جای امیدواریم است که با انتخاب شایسته مردم، مسئولان کشور بتوانند از ظرفیت های کشور به نحوی استفاده کنند که در ارتباط با رونق اقتصادی و بهبود اشتغال آثار ارزشمند داشته باشند.

 

استاندار یزد بیان کرد: با توجه به شرایط بین المللی و منطقه ای اهمیت انتخابات بسیار مهم است زیرا بعد از برجام باید مسیری را ادامه دهیم تا در مسیر بسته ای که برای ما ایجاد کرده اند با قدرت منطق و اخلاق همه را متقاعد کنیم که خوشبختانه این هنرمندی را مملکت ما نشان داده است.

 

میرمحمدی گفت: متاسفانه پیرامون ما یک وضع جنگ و خونریزی وجود دارد و ما احساس خطر داریم که مردم ما با حضور گشترده پشتوانه نظام را نشان می دهند که در صفوف متحد و مشترک پشت سر رهبری و نظام هستند.

وی گفت: هرچه ما مشارکت بالاتری داشته باشیم پیام قوی تری برای وضع موجود و منطقه داریم و مردم با هم افزایی خود بر مشکلات غلبه می کنند.

 

استاندار یزد بیان کرد: ما امیدواریم با عنایت مردم و همت همگانی شاهد خلق چنین حماسه ای باشیم و شاهد باشیم که از انتخابات ایران پیروی کنند.

 

میرمحمدی ادامه داد: مردم با دقت نظر خود و انتخاب افراد شایسته و افراد عالم و کارشناس می توانند محیط زندگی خود را به خوبی هدایت کنند.

 

کد خبر 629498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha