تجلیل از تالیان تلاوت نور در شهرستان سرعین

17نفر از تالیان تلاوت نور و فعالان کانون های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان سرعین تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، سعید سعادتی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل، صبح امروز (7شهریور) در مراسم تجلیل از تالیان تلاوت نور و فعالان کانون های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان سرعین که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کانو ن های فرهنگی، هنری در شهرستان سرعین نوپا است که تقویت آن همت هیئت امنا و ائمه جماعت این شهرستان را می طلبد.

 

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی تا پایان برنامه پنج ساله توسعه باید در 25درصد از مساجد کشور کانون های فرهنگی،هنری مساجد راه اندازی شود که بر اساس همین سیاست تا پایان سال جاری کانون های فرهنگی، هنری مساجد در شهرستان سرعین با رشد بیش از 50 درصد روبه رو خواهد شد.

 

سعادتی ادامه داد: تا پایان سال گذشته تنها پنج کانون فرهنگی، هنری در مساجد شهرستان سرعین فعال بود که در سال جاری به 11 کانون افزایش پیدا می کند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل، مطیع امر مقام معظم رهبری بودن و تلاش در راستای ارتقاء بصیرت جامعه را وظیفه همه دستگا های فرهنگی دانست.

 

در ادامه این مراسم علیرضا دبیر، فرماندار شهرستان سرعین، کانون های فرهنگی هنری مساجد را فعال ترین نهاد فرهنگی در این شهرستان دانست و اظهار داشت: محوریت قرار دادن کانون های فرهنگی، هنری در مساجد باید مهمترین هدف ما باشد چرا که از این طریق می توانیم بیشترین تعدا ازقشر جوان را جذب مساجد کرده و در راه شکو فایی معنوی آنها بکوشیم.

 

گفتنی است، تجلیل از 17 نفر از تالیان تلاوت نور، فعالان کانون های فرهنگی،هنری مساجد و سه نفر از مادران شهید این شهرستان از دیگر بخش های این مراسم بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 62965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha