حضور پرشور مردم تیری کاری بر قلب دشمنان است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت یزد با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم تیری کاری بر قلب دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد جواد آیت اللهی، امام جمعه موقت یزد امروز (29 اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه یزد با اشاره به برگزاری انتخابات در سطح کشور گفت: انتخابات به عنوان نمادی از قدرت و اتحاد جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

 

وی افزود: این روز به عنوان روز مبارک برای مردم کشور ما و ملت ما است زیرا مردم با حضوری پرشور در انتخابات تیری کاری بر قلب دشمنان می زنند.

 

امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: با توجه به گزارش های ارائه شده مردم استان یزد نیز همگام با سراسر کشور حضوری پرشور در انتخابات داشته اند به نحوی که امیدواریم مشارکت 80 درصدی را در انتخابات داشته باشیم.

 

حجت الاسلام آیت اللهی تصریح کرد: این حضور مردم پیامی به مسئولان نظام و مملکت است که آنها باید خود را خدمتگذار مردم بدانند و در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

 

وی ادامه داد: مسئولان انتخابات نیز باید با برقراری امنیت کامل از رای مردم صیانت کنند و در راستای پرشور شدن انتخابات گام بردارند.

 

امام جمعه موقت یزد همچنین با اشاره به انتخابات شورای شهر یزد گفت: ما متاسفانه در تبلیغات شاهد برخی از اتفاقاتی بودیم که خلاف شان دارالعباده بود که باید در مورد آنها تصمیم گیری شود و اجازه داده نشود که این مشکلات ادامه پیدا کند.

 

کد خبر 629837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha