کاهش کیفیت، یکی از عوامل کاهش فروش کارخانه ها

خبرگزاری شبستان: مدیر ک استاندار یزد با اشاره به استفاده از تکنولوژی در صنعت کاشی و سرامیک استان یزد گفت: کاهش کیفیت، یکی از عوامل کاهش فروش کارخانه های کاشی و سرامیک یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد حسین ماجدی اردکانی، مدیر کل استاندار یزد امروز (3 خرداد) در نشست  هیات مدیره کاشی یزد گفت: یکی از مهمترین صنایع استان یزد در زمینه کاشی و سرامیک است و ما نیز بایستی از تمام توان و رفیت این بخش در جهت رشد و بالندگی استان استفاده کنیم.

 

وی افزود: صنعت کاشی و سرمیک استان یزد سهم مناسبی در اشتغال در استان یزد دارد به نحوی که یک سوم نیروی کار استان یزد را به خود اختصاص داده است که این موضوع  باعث شده که اداره کل استاندارد یزد از توان انجمن صنفی کاشی و سرامیک استان بهره مند شود.

 

مدیر کل استاندار یزد تصریح کرد: امروز متاسفانه شاهد دپوی بیش از حد کاشی و سرامیک در استان هستیم که ممکن است یکی از دلایل آن کاهش کیفیت است و ما باید برای آن برنامه ریزی داشته باشیم.

 

ماجدی بیان کرد: استاندارد می تواند نقش مهمی در رویه امور و بهبود کیفیت داشته باشد و در این راستا نیز از توان انجمن برای انجام برخی از امور مانند کنترل کیفیت استفاده کند.

 

وی گفت: در این زمینه نیز اگر مشکلات عملکردی آزمایشگاه ها برطرف شود به خوبی می توان مشکلات در زمینه کیفیت را کاهش داد و کیفیت ها را افزایش داد.

 

 

کد خبر 630991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha