نخستین کارگاه « php » با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: نخستین کارگاه « php » به منظور اتصال به شبکه سلامت و بیمارستان های « php » با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد.

محمد حسین زارع، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به طرح جامع سلامت  در زمینه سلامت  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، نخستین کارگاه « php » با حضور متخصصان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد.

 

وی افزود: این کارگاه به منظور ارتقای بیمارستان های فعال در زمینه سلامت است که علاوه بر خدمات درمانی پیرامون پیشگیری از بروز بیماریهای و بارتوانی بیماران پس از ترخیص انجام می دهند.

 

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد بیان کرد: یکی از فعالیت های این بیمارستان ها تعامل با دستگاه ها و ارگان ها در جهت ارتقای سلامت با محوریت بهداشت و درمان است.

 

زارع ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی روسا، مدیران، مترون ها و کارشناسان بهبود کیفیت بیمارستانهای دولتی و خصوصی استان با  « php» است.

 

وی گفت: اکنون بیش از هزار بیمارستان در در جهان به شبکه « php» متصل هستند که در استان یزد نیز امیدواریم بتوانیم 2 بیمارستان را به این شبکه متصل کنیم.

 

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان گفت: در سطح کشور نیز تاکنون هفت بیمارستان در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیرازو همدان به شبکه متصل هستند.

کد خبر 631021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha