دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد از تاسیسات آب آشامیدنی شرکت آبفا روستایی استان یزد بازدید کردند

خبرگزاری شبستان: تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد از تاسیسات آب آشامیدنی شرکت آبفاروستایی استان یزد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد امروز (10 آبان) از تاسیسات آب آشامیدنی شرکت آبفاروستایی استان یزد بازدید کردند و از نزدیک با چگونگی و مشکلات تامین آب شرب در روستاها آشنا شدند.

 

سید هادی موسوی، معاون بهره برداری شرکت آبفار استان یزد در این بازدید با اشاره به بحران کمبود آب در استان یزد گفت: ما سالی بحرانی در زمینه آب را در حال پشت سر گذاشتن هستیم که با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کنیم.

 

وی افزود: وظیفه ما تامین آب شرب پایدار و با کیفیت جهت مشترکین است که در مقابل نیز مشترکین نیز بایستی مدیریت مصرف آب داشته باشند.

 

معاون بهره برداری شرکت آبفار استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات تامین و توزیع آب اشامیدنی با کیفیت وهمچنین خشکسالی های اخیر از تامین آب پایدار در روستا با مشکل مواجه شده ایم.

 

موسوی بیان کرد: برخی از روستا ها از نظر ظاهر کاملا شهرهستند ولی در تقسیمات کشور روستا محسوب شده است در حالیکه خدماتی مانند شهر برخوردار هستند که باید برای آن نیز برنامه ریزی شود.

کد خبر 666715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha