بخش خواهران در کانون های مساجد یکی از ظرفیت های بی بدیل در عرصه فرهنگی جامعه است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: بخش خواهران در کانون های مساجد یکی از ظرفیت های بی بدیل در عرصه فرهنگی جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد شب گذشته ( 5 خرداد) در نشست رابطین خواهر کانون های مساجد یزد در سالن همایش های باقرالعلوم یزد گفت: یکی از بخش های مهم ما در استان یزد در زمینه فعالیت های کانون های مساجد شامل بخش خواهران است.

 

وی افزود: ما امروز شاهد افزایش و رشد چشمگیر فعالیت خواهران و مساجد هستیم و نفش خواهران در مساجد بی بدیل است و معتقدیم که نقش خواهران همچون نقش معلمانی است که میتوانند با تربیت اسلامی جامعه را متعهد کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد همانند کانون خانواده است که نقش مهم خواهران و بانوان در آن بر کسی پوشیده نیست.

 

رستگاری ادامه داد: در صورتی که فعالیت های خواهران در مساجد برنامه ریزی شود و به خوبی از این ظرفیت استفاده کنیم میتوانیم در زمینه مسجد طراز اسلامی نیز گام برداریم.

 

وی بیان کرد: ما در استان یزد نیز بخش خواهران در کانون های مساجد را فعال کرده ایم و از این ظرفیت نیز تاکنون به خوبی استفاده شده است.

کد خبر 631555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha