برگزاری مسابقات احکام ویژه ماه رمضان در مسجد صاحب الزمان (عج) سادات شهر

خبرگزاری شبستان:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر از برگزاری مسابقه احکام همزمان با دهه آخر ماه مبارک رمضان از ۲۴خردادماه تا۴تیر ماه (هر شب یک مسابقه) در مسجد صاحب الزمان (عج) سادات شهر خبر داد.

سید داریوش قانع، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر امروز(10خرداد) با بیان انیکه به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جزوه خوانی قرآن(هر روز یک جزء) در مسجد پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله وسلم) برگزار می شود، به خبرنگار شبستان گفت: از آغاز ماه مبارک برنامه های فرهنگی هنری دستگاه فرهنگ و هنر رامسر با عنوان جشن رمضان پیگیری می شود.

 

 

وی از برپایی نمایشگاه خوشنویسی با موضوع آیات قرآنی20 از 20-23خرداد ماه جاری در کتابخانه عمومی خبر داد و افزود: برگزاری شب شعر با موضوع رمضان و مراسم افطاری به همت اعضای انجمن شعر شالیزار 20خرداد ماه مصادف با 15رمضان همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) در کتابخانه احمری نژاد مورد توجه است.

 

 

قانع به برگزاری محفل انس با قرآن (داستان سرایی قصص قرآنی) 21خرداد در امامزاده آقا بسمل و آقا پلاسر رامسر اشاره کرد و گفت: تلاش داریم طی مراسمی از فعالان حوزه قرآن و عترت و فعالان فرهنگی مساجد و کانونها همراه با سفره کریمانه افطار  در روز چهارشنبه 31خردادماه جاری به میزبانی یکی از مساجد این شهرستان تجلیل بعمل آید.

 

 

وی از برگزاری مسابقه احکام همزمان با دهه آخر ماه مبارک رمضان از 24خردادماه تا4تیر ماه (هر شب یک مسابقه) در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) سادات شهر خبر داد.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر یادآورشد: مراسم افطاری هر شب جمعه ماه مبارک رمضان( شب های جمعه) در مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)  سادات شهر برگزار می شود.

 

کد خبر 632788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha