انجام فعالیت های مالیاتی در مراکز پستی استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل پست استان یزد با اشاره به انجام خدمات پستی در استان یزد گفت: فعالیت های مالیاتی در زمینه مودیان مالیاتی در مراکز پستی استان یزد انجام می شود.

مسعود دهقان، مدیرکل پست استان یزد با اشاره به فعالیت های پست در استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ما در استان یزد سعی داشته ایم تا فعالیت های پستی را به خوبی در استان گسترش دهیم و در راستای خدمت رسانی به مردم گام برداریم.

 

وی افزود: یکی از خدمات ما در خصوص مودیان مالیاتی در دفاتر پستی استان یزد است که به منظور تسهیل در روند انجام آن در استان یزد نیز پیگیری انجام می شود.

 

مدیر کل پست استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد زیرساخت نرم افزاری و سخت افزاری مناسب و برنامه ریزی صورت گرفته مودیان مالیاتی می توانند برای ثبت اظهارنامه، دریافت مفاصا حساب و ثبت نام کد اقتصادی  به نزدیکترین دفتر پستی دولتی محل سکونت مراجعه کنند.

 

دهقان بیان کرد: با توجه به دسترسی مناسب مردم به دفاتر پستی در مرکز استان و شهرستان ها و امکانات پیش بینی شده، این خدمات در کوتاهترین زمان ممکن ارائه می شود.

 

وی در پایان گفت: همچنین جهت رفاه حال همشهریان، امکان دریافت درخواست ثبت اظهارنامه مالیاتی از طریق مراجعه مامور پست به  آدرس مودیان فراهم شده است و متقاضیان  ساکن در  شهرستان یزد می توانند از طریق تلفن 36207898   درخواست خود را اعلام کنند.

کد خبر 635329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha