گسترش و ترويج دين مبين اسلام در همه زمينه ها از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است

خبرگزاری شبستان: فرماندار يزد در ادامه با تبريك سالروز شكل گيری سازمان تبليغات اسلامی افزود: يكی از اهداف تشكيل اين سازمان گسترش و ترويج دين مبين اسلام در همه زمينه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری يزد، مصطفی سالاری، فرماندار یزد امروز (4 تیر) در نشست فرمانداری یزد با تقدير از حضور حماسی و پرشور مردم يزد در راهپيمايی روز جهانی قدس گفت: روز قدس به ابتكار انديشه حضرت امام خمينی (ره) شكل گرفت تا يك روز بياماندنی برای وحدت و انسجام مسلمانان جهان در مقابل رژيم صهيونيستی باشد و خوشحاليم كه هر سال اين حضور و مشاركت مردم در اين راهپيمايی منسجم تر می شود.

 

فرماندار يزد در ادامه با تبريك سالروز شكل گيری سازمان تبليغات اسلامی افزود: يكی از اهداف تشكيل اين سازمان گسترش و ترويج دين مبين اسلام در همه زمينه ها است.

 

وی با بيان اينكه انتقال مفاهيم و ارزش های الهی و اعتقادی در جامعه بايد همراه با سطح تفكر و انديشه جوانان صورت گيرد گفت: امروز در جامعه ای زندگی می كنيم كه نزديك به نيمی از آنان را جمعيت جوان هستند كه همه دارای روحيه پرسشگری هستند.

 

فرماندار يزد اضافه كرد: ضرورت دارد روحانيون و مبلغانی كه در عرصه تبليغ و ترويج دين فعاليت دارند خود را به علم و ابزارهای جديد مجهز کنند.

 

عالی ترين مقام اجرايی شهرستان يزد با اشاره به سابقه ديرينه حضور و مشاركت خيرين و سازمان های مردم نهاد در امورات مختلف گفت: خيرين بدون هيچ چشم داشتی و تنها برای رضايت خداوند متعال و براي اعتلای ايران اسلامی در حوزه های مختلف وارد عرصه فعاليت شده اند كه در اين بين نقش خيرين يزدی در ايجاد مساجد، تكايا، مراكز فرهنگي و .... بر هيچ كسی پوشيده نيست.

 

خاطر نشان می شود، فرماندار يزد به همراه معاون سياسی و اجتماعی فرمانداری به مناسبت اول تيرماه سالروز تشكيل سازمان تبليغات اسلامی از اداره تبليغات اسلامی شهرستان بازديد و در جمع كاركنان اين اداره حضور يافت.

کد خبر 637999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha