برنامه های دهه کرامت نباید صرفاً رفع تکلیفی برگزار شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بر لزوم اجرای برنامه های بسیار خوب، منسجم و هماهنگ با حضور همه دستگاه ها در دهه کرامت تأکید و خاطرنشان کرد: برنامه ها نباید صرفاً رفع تکلیفی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز(8 تیر)در جمع پرسنل دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سخنانی با اشاره به مسئولیت این دبیرخانه در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، نکاتی متذکر شد.

 

وی در این باره بر لزوم اجرای برنامه های بسیار خوب، منسجم و هماهنگ تأکید کرد و گفت: فعالیت های خودجوش و مردمی بیشتر باید حمایت شود.


علیزاده با اشاره به مناسبت های دهه کرامت به ویژه ولادت باسعادت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها، افزود: هر چه بیشتر سبک زندگی این بزرگان را ترویج دهیم آینده را تضمین کردیم و باید با حضور همه دستگاه ها، برنامه های باکیفیت برگزار شود نه اینکه صرفاً رفع تکلیفی باشد.

 


وی با بیان اینکه طی سالیان اخیر رویدادهایی منجر به شکل گیری ساختارهایی شده است از جمله اینکه پیشینه بنیاد بین المللی امام رضاعلیه السلام از جشنواره شعر رضوی کرمان است؛ به مسابقه کتابخوانی رضوی در سالهای اخیر نیز اشاره و تصریح کرد:  امسال این جشنواره به مدت 3 روز در رفسنجان برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان همچنین به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری رضوی در کانون های فرهنگی هنری مساجد هم اشاره کرد و گفت: کارهای خودجوش ارزشمندتر است.

کد خبر 638516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha