تاکید بر مهارت آموزی و اشتغالزایی در برنامه های اوقات فراغت سال جاری

خبرگزاری شبستان: مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: امسال برنامه های اوقات فراغت در ۲۸۰ باب کانون فرهنگی و هنری با تاکید بر موضوع نماز و مهارت آموزی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مرتضی مقدمی، مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان امروز(8 تیر) در جلسه هماهنگی برنامه های اوقات فراغت در کانون های مساجد استان اظهار کرد: اوقات فراغت فرصت مناسبی برای رشد فکری و معنوی جوانان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه توجه به مساله نماز و اقامه به موقع آن دربرنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد استان گنجانده می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در برنامه های محتوایی اوقات فراغت تابستان، توجه ویژه به مهارت آموزی و اشتغالزایی مورد تاکید است.

 

مقدمی از افتتاحیه نمادین اوقات فراغت کشوری با عنوان آُسمانی ها در روستای کارمزد شهرستان سوادکوه استان مازندان ادامه داد: در استان زنجان هم افتتاحیه طرح اوقات فراغت به صورت نمادین در زنجان و یکی از روستاها برگزار می شود.

 

مسوول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان به موضوع انس با نهج البلاغه به عنوان یکی دیگر از برنامه های محتوایی کلاس های اوقات فراغت در کانون های مساجد اشاره کرد و یادآور شد: در مراسم اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت در پایان شهریور از کانون های فعال در این حوزه تقدیر و تجلیل می شود.

 

کد خبر 638525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha