تربیت دینی اتباع مورد توجه قرار گیرد/ برنامه ها و اقدامات بر اساس معنویت و دارالعباده بودن یزد انجام شود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت توجه به برنامه های فرهنگی در استان گفت: برنامه ها و اقدامات بر اساس معنویت و دارالعباده بودن یزد انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، امام جمعه یزد امروز ( 14 تیر) در نشست با اصناف و بازاریان استان یزد با اشاره به برنامه های فرهنگی در استان گفت: استان یزد با توجه به پیشینه خود به عنوان معنویت و درالعباده شناخته می شود که مسئولان استان باید بر اساس آن برنامه ریزی داشته باشند و برنامه و ها و اقدامات بر این اساس انجام شود.

 

وی با اشاره به فعالیت اعضای جدید شورای شهر یزد افزود: امروز حضور این افراد به برکت انقلاب اسلامی است که امروز فعالیت های آنها بایستی در راستای حفظ و نگهداری انقلاب باشد.

 

امام جمعه یزد ادامه داد: یکی از مسائلی که امروز در استان مورد توجه قرار گرفته در زمینه حضور افاغنه و اتباع بیگانه است که بایستی برای آنها نیز برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.

 

آیت الله ناصری یزدی بیان کرد: امروز باید برای تربیت دینی افاغنه نیز برنامه داشته باشیم زیرا با فرهنگ سازی میتوانیم بسیاری از برنامه را داشته باشیم.

 

وی افزود: ما در بین افاغنه افرادی به نام تیپ فاطمیون داریم که افراد بسیاری خوبی در آن هستند و جوانانی هستند که در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) و اسلام تا پای جان در برابر داعش ایستاده اند.

 

امام جمعه یزد گفت: مسئولان ما و به خصوص اقشاری که با افاغنه در ارتباط هستند بایستی برنامه ریزی مناب داشته باشند تا از مشاغلی که حضور اتباع در آنها ممنوع است جلوگیری شود.

 

وی در پایان گفت: مسائل مختلف در استان بایستی بر اساس برنامه ریزی مناسب و کارشناسانه انجام شود.

کد خبر 639801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha