اختصاص ۳۰ میلیارد ریال بودجه در زمینه ورزش در استان یزد

خبرگزاری شبستان: فرماندار یزد با اشاره به اهمیت توجه به ورزش در استان یزد گفت: بودجه ورزشی استان در زمینه ورزش در سال ۹۶ به ۳۰ میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مصطفی سالاری، فرماندار یزد امروز (18 تیر) در نشست مشترک با مسئولان ورزشی بانوان استان یزد گفت: امروز نگاه دولت مبنی بر افزایش و ارتقای سطح کشوری در زمینه ورزش است که توجه به زیرساخت ها از جمله این بخش ها است.

 

وی افزود: در استان یزد در امر ورزش توجه ویژه ای شده است که در دو سال گذشته نیز این امر تحقق پیدا کرده است به نحوی که در سال  95 میزان 17 میلیارد ریال بوده است و در سال 96 به 30 میلیارد ریال رسیده است.

 

فرماندار یزد گفت: فضای سرانه ورزشی در استان یزد 27 سانتیمتر بوده است که در برخی از شهرستان ها این میزان به بیش از یک متر رسیده است که بایستی مسئولان توجه بیشتری در این زمینه داشته باشند.

 

سالاری گفت: یکی از بهترین راهکارها در زمینه ورزش حضور صنعت در بخش ورزش است که این میتواند نشان دهند تعامل صنعت و ورزشی باشد  و در این زمینه نیز باید مسئولان پیگیر آن باشند.

 

وی گفت: فرمانداری یزد نیز با توجه به اهمیت ورزش در جامعه، رویکرد خود را بر آن قرار داده است و سعی دارد تا جامعه را به این سمت سوق دهد.

کد خبر 640550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha