جشنواره شهرستانی داستانهای رضوی در میامی برترین های خود را شناخت

خبرگزاری شبستان:مرحله شهرستانی جشنواره داستانهای رضوی (کبوتر حرم) در شهرستان میامی با معرفی برترین هابه کارخود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی در این مراسم گفت: امسال برای این جشنواره 110 اثر داستانی کوتاه و کوتاه کوتاه ارسال شده بود که 52 اثر با رای هیات داوران به مرحله نهایی راه یافت.

 

رضا مهدیان افزود: از بین آثار مذکور هفت اثر منتخب و سه اثر برگزیده در رده های اول تا سوم قرار گرفتند که بر اساس رای هیات داوران اثر داستانی اله پورتیموری با نام «خواب و شفا»، شهربانو ترابی با عنوان «آرزوی ما» و فاطمه رجبی بکران با داستان «قرارداد» برگزیدگان این جشنواره شناخته شدند.

 

وی کار برای ائمه اطهار (علیه السلام) به ویژه حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) را که ولی نعمت ایرانیان است را بسیار ارزشمند خواند و گفت: با توجه به همسایگی شهرستان میامی با استان خراسان و محل تردد زائران امام هشتم (علیه السلام) می طلبد هنرمندان در ثبت خاطرات و کرامات آن امام رئوف پیشگام باشند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی، از شرکت کنندگان دراین جشنواره به ویژه برگزیدگان جشنواره رضوی و افرادی که در برگزاری این جشنواره در بخش داوری و برگزاری مشارکت و همکاری داشته اند تجلیل کرد.

 

 آیین اختتامیه مرحله شهرستانی این جشنواره در میامی با حضور مسئولان و جمعی از داستان نویسان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی برگزار و برترین ها تجلیل شدند.

 

میامی سومین شهرستان در استان سمنان که جشنواره شهرستانی داستانهای رضوی (کبوتر حرم) را پس از شهرهای شاهرود و دامغان برگزار می کند.

 

جشنواره ملی داستانهای رضوی (کبوتر حرم) در قالب جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) همه ساله در بخش های مختلف داستان کوتاه، کوتاه کوتاه و بخش های ویژه همزمان با دهه کرامت به میزبانی سمنان برگزار می شود.

 

بخش رمان این جشنواره به صورت دوسالانه برگزار می شود و امسال همزمان با جشنواره سیزدهم آثار رسیده این بخش نیز مورد داوری قرار می گیرد.

 

شهرستان میامی در 55 کیلومتری شرق شاهرود و در حاشیه محور تهران - مشهد واقع است.

 

کد خبر 641500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha