بیش از 80 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی هستند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مرکزی گفت: بیش از 80 هزار نفر نیازمند در استان تحت پوشش این نهاد انقلابی هستند.

محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: 81 هزار و 943 نفر در حال حاضر تحت حمایت های این نهاد انقلابی هستند و مستمری دریافت می کنند.


وی ادامه داد: از این تعداد 43 هزار و 644 نفر تحت پوشش طرح مددجویی و 38هزار و 299 نفر تحت پوشش طرح شهید رجایی قرار دارند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی افزود: در طرح شهید رجایی نیازمندان روستایی بالای 60 سال تا پایان عمر خود از دریافت مستمری برخوردارند.


ولیئی در ادامه به حمایت از خانواده های زندانیان اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز یک هزار و 532 خانوار تحت حمایت این نهاد هستند و مستمری دریافت می کنند.


وی همچنین با اشاره به حضور سه هزار و 958 یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: این تعداد کودکان بی سرپرست توسط 9 هزار و 290 حامی مورد حمایت قرار گرفته اند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به بیمه افراد تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: تاکنون 22 هزار و 572 نفر در سطح استان بیمه شده اند.


وی با بیان اینکه در سال جاری یک هزار و 300 واحد مسکونی برای نیازمندان احداث شده است، افزود: امسال سه هزار واحد مسکونی نیز به همت این نهاد مرمت و بازسازی می شود.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با بیان اینکه هشت هزار و 300 مورد وام به مددجویان این نهاد در سال قبل پرداخت شده است، تصریح کرد: در سال جاری نیز 11 هزار مورد وام قرض الحسنه بدون سود و کارمزد به متقاضیان این نهاد پرداخت می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 64172

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha