شهدا مصداق عملی ایمان و عمل صالح هستند

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدای ما مصداق عملی ایمان و عمل صالح هستند.

به گزارش دریافتی خبرگزاری شبستان از شیراز، علی اکبری،‌ نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در بیست و ششمین یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهیدآباد با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ما می‌توانیم، گفت: امروز به برکت خون شهدا، آثار این بیانات در جامعه ما به خوبی قابل مشاهده است.


وی، همچنین به فرازی دیگر از بیانات‌ امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ما در جنگ، ابهت ۲ ابرقدرت شرق و غرب را در هم می‌شکنیم اشاره کرد و افزود: کشور عزیزمان ایران، در زمان حساس کنونی مستقل‌ترین دوران حکومت خود را سپری می‌کند و کشورمان بدون وابستگی به هیچ ابرقدرتی با اراده و خواسته مردم اداره می‌شود.


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهادت معامله با خداوند است، خاطرنشان کرد: شهدا در مسیر دفاع از کشورمان بر سر جان خود با خداوند معامله کردند تا ایران اسلامی امروز با عزت در دنیا حرف برای گفتن داشته باشد.


اکبری با بیان اینکه ایمان و عمل صالح از مهمترین آموزه‌های دینی ما است، تصریح کرد: شهدای ما بارزترین مصداق عملی ایمان و عمل صالح هستند.


بنابراین گزارش، سردار شهید شعبانعلی اکبری یکی از شهدای روستای شهیدآباد برادر علی اکبری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی است.

 

 

کد خبر 641800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha