راهیابی ٤٤ اثر بخش صحنه ای به مرحله بازبینی جشنواره ملی تئاتر رضوی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از راهیابی ٤٤ اثر بخش صحنه ای به مرحله بازبینی دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی خبر داد.

حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه از مجموع ١٣٣ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش صحنه ای ٤٤ اثر  به مرحله بازبینی راه یافته است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد گفت: این آثار از استان های خراسان شمالی، گیلان، آذربایجان شرقی، خوزستان، قم، قزوین، تهران، خراسان رضوی، فارس، البرز، اصفهان، سمنان و کرمانشاه است.

 

وی از انصراف هشت شرکت کننده از مجموع 44 اثر راه یافته به مرحله بازبینی خبر داد و افزود: سه اثر از خراسان شمالی، دو اثر از آذربایجان شرقی و از استان های خراسان رضوی، تهران و البرز به تفکیک یک اثر از رقابت در مرحله بازبینی انصراف دادند.

 

 فرخنده با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در بخش های نمایشنامه نویسی، نمایش های صحنه ای و بخش ویژه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: «نادر برهانی مرند»، «حسین پاکدل» و «محمدرضا الوند» داوری بخش بازخوانی آثار را بر عهده داشتند .

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تعداد آثار راه یافته به مرحله بازبینی بخش نمایشنامه نویسی را هم 53 اثر اعلام کرد.

 

دوازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی نیمه اول مردادماه سال جاری به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود.

 

 

کد خبر 641919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha