«علم و تقوا» دو سلاح موثر برای ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان است

خبرگزاری شبستان: آیت الله ناصری با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه به انقلاب اسلامی گفت: علم و تقوا به عنوان سلاح های موثر برای ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، امام جمعه یزد روز گذشته (24 تیر) در مراسم اختتامیه طرح آموزشی معاونت های پژوهشی حوزه های علمیه 4 استان کشور گفت: ابتدا مبانی معرفتی و علوم دینی را طلاب به خوبی بهره ببرند و پس از آن مردم را به سمت کمال سوق دهند.

 

وی افزود: ما باید برای خود هدف داشته باشیم و توجه داشته باشیم که هدف از فعالیت های دینی در جامعه هدایت مردم به سمت کمال است زیرا هدف تمام انبیا و اولیا الهی نیز بر این اساس بوده است.

 

امام جمعه یزد گفت: ما باید با آگاهی در جامعه فعالیت داشته باشیم و در برابر بسیاری از مشکلات تنها با آگاهی می توان موفق عمل کرد و مردم نیز به افراد آگاه توجه ویژه ای خواهند داشت.

 

آیت الله ناصری اظهارد اشت: دشمنان امروز از تمامی امکانات خود برای ضربه به اسلام و به خصوص جمهوری اسلامی بهره می گیرد که در مقابل آن باید با سلاح علم و تقوا به خوبی ایستادگی کرد.

 

وی افزود: اگر علم و تقوا در جامعه ما گسترش پیدا کند دیگر دشمنان اجازه ورود به جامعه و رسیدن به هدف خود را به خود نخواهند داد و هرگز نمی تواند کوچکترین آسیبی به جامعه بزند.

 

وی در پایان بیان کرد: طلاب و روحانیون وظیفه دارند که تعقل و تفکر و تقوا را در جامعه و به خصوص جوانان گسترش دهند و ضرورت انتخاب آگاهانه را تبیین کنند تا جامعه به سمت تعالی سوق پیدا کند.

 

کد خبر 642062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha