مردم بهترین ناظران اجرای قانون هدفمندی یارانه ها هستند

استاندار آذربایجان شرقی، مردم را بهترین ناظران اجرای بزرگترین قانون اقتصادی کشور قانون هدفمندی یارانه ها عنوان کرد.

احمد علیرضابیگی با تاکید بر ضرورت همراهی مردم با دولت در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، به خبرنگار شبستان گفت: در این مقطع حساس نیازمند استمرار اعتماد مردم به دولت هستیم که نتیجه آن بهره برداری بهینه از منابع ملی خواهد بود.


وی بهترین راه مقابله با افزایش نامتعارف قیمت کالاها را خرید نکردن آنها دانست و اظهار کرد: اقدامات قانونی نیز برای جلوگیری از این امر با قوت اجرا خواهد شد.


بیگی تصریح کرد: برای پشتیبانی از حمل و نقل عمومی اقدامات لازم انجام شده و شهرداری ها متعهد شده اند هیچ گونه افزایش نامتعارفی در قیمت های حمل و نقل عمومی اتفاق نیفتد.


وی افزود: سرعت و ظرفیت حمل و نقل عمومی باید متناسب با تقاضای مردم افزایش یابد.


استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بانک ها آمادگی کامل برای پرداخت یارانه نقدی را دارند و مردم از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند.


علیرضابیگی از مردم خواست بدون عجله و با آرامش از مبلغ یارانه نقدی خود استفاده کنند تا توانایی مدیریت هزینه های خود را داشته باشند.


وی سخنان رییس جمهور در گفتگو با مردم را خوب و امیدوار کننده خواند و اعلام کرد: اجرای قانون هدفمندی یارانه ها متضمن رشد و توسعه ایران اسلامی است.


بیگی تصریح کرد: دنیا نظاره گر این مقطع حساس از تاریخ ایران است که موفقیت آن نیازمند همراهی و همدلی مردم با دولت است.


وی با اشاره به اینکه تا به امروز سیستم توزیع ثروت بر تشویق به مصرف بیشتر استوار بوده است، خاطر نشان کرد: الگوی جدیدی که در قانون هدفمندی یارانه ها پیش بینی شده ناظر به صرفه جویی بیشتر و استفاده بهینه از منابع ملی است.

 

پایان پیام/

کد خبر 6425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha