ظرفیت علمی حوزه علمیه یزد توسعه یابد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، خواستار ارتقای ظرفیت علمی حوزه علمیه استان یزد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، امروز(14 شهریور) در بازدید از مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد توجه به توسعه ظرفیت علمی در حوزه های علمیه استان را خواستار شد.

وی با اشاره به ظرفیت نیروی جوان استان، اظهارداشت: باید سرمایه گذاری های خوبی در زمینه توسعه حوزه علمیه صورت گیرد.

امام جمعه یزد به اهمیت جذب و گزینش طلاب اشاره کرد و افزود: افرادی که برای تدریس حوزه های علمیه انتخاب می شوند، باید دلسوز افراد جامعه و از لحاظ اخلاق و رفتار، الگو باشند.

گفتنی است، یزد در سال های دور یکی از مراکز مهم علمی و حوزوی بوده است که مقام معظم رهبری (حفظه الله) در سفر سال 86 به یزد بر این نکته تاکید زیادی داشتند.

رهبر معظم انقلاب نیز در بخشی از حکم خود به آیت الله ناصری به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با اشاره به حوزه علمیه یزد می فرمایند: مردم با وفا و مومن و جوانان پرنشاط و انقلابی و حوزه علمیه ریشه دار که نام برجستگان روحانی بر تارک آن می درخشد، و فضای دین و تلاش و ابتکار حاکم بر آن شهر و استان، زمینه های مساعدی برای خدمات دینی و علمی و اجتماعی جنابعالی است که امید است به بهترین وجه انجام گیرد و جنابعالی در جایگاه خدمتگزار مردم و پدر مهربان جوانان و کمک کار مسئولان و حوزه های علمیه، منشأ خیر و برکت و از توفیقات الهی و همدلی و همکاری مردم عزیز و علماء اعلام و مسئولان محترم برخوردار خواهید بود.


پایان پیام/

کد خبر 64286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha