آغاز ثبت‌نام پنجمین دوره آشنایی با اهداف روحانیت در استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد از آغاز ثبت‌نام دوره‌ جدید آشنایی با اهداف روحانیت ویژه طلاب متقاضی تلبس دائم به لباس مقدس روحانیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سیدحسین حسینی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد اظهار داشت: طلابی که مایلند در هفدهم ربیع‌الاول، به پوشیدن لباس مقدس روحانیت نائل گردند می‌بایست در اسرع وقت از طریق سامانه جامع تلبس نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.


وی دارا بودن سطح علمی مناسب و صلاحیت‌های اخلاقی را از شرایط شرکت در این دوره‌ها دانست و خاطرنشان کرد: متقاضیان تلبس، تنها از طریق ثبت‌نام اینترنتی و شرکت در دوره‌های آشنایی با اهداف روحانیت و قبولی در آزمون‌های کتبی و شفاهی می‌توانند مجوز تلبس را دریافت نمایند.


حجت الاسلام حسینی افزود: این دوره، پنجمین دوره کارگاه‌های «آشنایی با اهداف روحانیت» می‌باشد که تاکنون توسط این معاونت برگزار شده است.


وی بیان داشت: شرکت‌کنندگان در این دوره، از اساتید توانمند حوزه علمیه استان در مباحث احکام، تجوید، اخلاق و غیره بهره‌مند خواهند شد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد، معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد یادآور شد: کلیه طلاب متقاضی لازم است با استفاده از نام کاربری و رمز عبور سامانه نجاح وارد سایت جامع تهذیب شده و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.


حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: طی تماسی که با ثبت‌نام‌کنندگان گرفته خواهد شد زمان و مکان تشکیل کلاس‌ها اعلام می‌شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 320802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha