برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی بسیج و محلات استان یزد با حضور خدام حرم رضوی

خبرگزاری شبستان: معاون سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد با اشاره به برنامه های دهه کرامت گفت: افتتاحیه المپیاد ورزشی بسیج و محلات استان یزد با حضور خدام حرم رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، باقر پارسائیان، معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد  امروز (28 تیر) در نشست ستاد دهه کرامت استان یزد گفت: با توجه به اولویت های سازمان فرهنگی ورزشی، اجتماعی شهرداری در استان یزد ما در زمینه اجتماعی نیز برنامه های متنوعی را در نظر داریم.

 

وی افزود: ما در دهه کرامت جشن هایی را برنامه ریزی کرده ایم که این جشن ها با حضور خادمان حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزار می شود.

 

معاون سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد بیان کرد: برنامه های فرهنگی ما با حضور خدام حرم حضرت معصومه ( سلام الله علیها)از 30 تیر تا 6 مرداد در یزد برنامه های فرهنگی برگزار می شود.

 

پارسائیان ادامه داد: ما میزان خادمان حضرت معصومه هستند که بیش از 15 جشن در استان برگزار می شود.

 

وی گفت: چهار جشن در روز ولادت حضرت معصومه است که این جشن ها نیز در روستاها برگزار می شود زیرا ما اولویت را نیز بر اساس توجه به مناطق محرو قرار داده ایم.

 

معاون سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد گفت: پنجمین المپیاد ورزشی بسیج و محلات به عنوان جشن بزرگی است که با حضور خدام در روز پنجم مرداد در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می شود.

 

 

کد خبر 643101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha