مسابقه مجازی«امیر کلام» در یزد آغاز شد

خبرگزاری شبستان: مسابقه مجازی « امیر کلام» شامل شرح خطبه امیرالمونین (ع) در روز غدیر، از سوی مرکز فرهنگی مبشران در یزد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی مبشران غدیر یزد، محمدرضا پیرنیا مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی یزد عنوان کرد: این مسابقه به منظور آشنایی عموم مردم با سخنان حضرت علی (علیه السلام) از كتاب ارزشمند نهج‌ البلاغه برگزار می شود.

 

وی در ادامه گفت: خطبه ‌های برگزیده نهج‌ البلاغه برای این مسابقه به صورت فلش کارت و نسخه الکترونیکی پی دی اف در سایت مبشران به نشانی mobasherghadir.ir  و سامانه هوشمند @mobasheran_bot بارگذاری شده است.

 

دبیر ستاد مبشران غدیر یزد بیان کرد: این مسابقه از اول تا سی‌ ام شهریور ماه، مصادف با اول تا سی‌ام ذی الحجه برگزار می شود و به برندگان این مسابقه جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

 

وی بیان کرد: جوایز این مسابقه برای نفر اول كارت هدیه 2 میلیون ریال، برای نفر دوم كارت هدیه یک میلیون و 500 هزار ریال و برای نفر سوم صنایع دستی یزد به ارزش یک میلیون ریال است.

 

پیرنیا در ادامه سخنان خود افزود: زمان اعلام نتایج این مسابقه همزمان با میلاد امام محمد باقر (علیه السلام) مصادف با اول آبان ماه است و اسامی برندگان این مسابقه در سایت مبشران و کانال مبشران به نشانی یاد شده، اعلام می شود.

کد خبر 650173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha