رشد ۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر/تصویب طرح توزیع موادمخدر دولتی نیاز به دقت بیشتری دارد

خبرگزاری شبستان: جانشین فرمانده نیروی انتظامی از کشف ۲۶۴ تن مواد مخدر طی سال جاری در کشور خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد رشد یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار اسکندر مومنی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از میزان کل کشفیات مواد مخدر طی چهار ماهه امسال، 235 تن به همت نیروی انتظامی کشف شده است، اذعان کرد: 80 درصد از کشفیات مواد مخدر مربوط به پنج استان شرقی و جنوبی کشور است.

 

وی در ادامه از شناسایی و انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در استان هرمزگان طی هفته اخیر خبر داد و افزود: از این باند هزار و 920 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

 

سردار مومنی با اشاره به اینکه سرشبکه اصلی این باند در هرمزگان و سایر اعضای آن در استان های مختلف کشور شناسایی و دستگیر شدند، عنوان کرد: این باند از طریق جاساز کردن مواد مخدر در لوله ای بزرگ که مختص کارهای عمرانی بود مبادرت به جا به جایی مواد می کردند.

 

وی به برگزاری نشست ستاد  مبارزه با مواد مخدر کشور در روز گذشته در هرمزگان، تصریح کرد: پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد تا منابع و امکانات بیشتری در اختیار پلیس هرمزگان برای مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سئوالی در رابطه به توزیع دولتی موادمخدر، بیان کرد: در این رابطه که موضوعی بسیار مهم و بین المللی است نمی توان از طریق آزمون و خطا عمل کرد و از این رو تصویب این طرح در مجلس نیازمند دقت بیشتری است.

 

 

کد خبر 644277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha