مشارکت مردمی در مناسبت های ملی و رسمی انقلاب، مهمترین هدف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد

خبرگزاری شبستان: جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهداف تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: مشارکت مردمی در مناسبت های ملی و رسمی انقلاب، مهمترین هدف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (10 مرداد) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: نکوداشت مراسم و مناسبت ها راهکاری برای پویایی و مانایی انقلاب اسلامی است که از جمله وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاد عمومی غیر دولتی است که به منظور ساماندهی و مدیریت برنامه های عمومی و ملی و رسمی است که موضوع فعالیت های شورا شامل سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت راهبردی در این برنامه ها است.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: ما در آستانه برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم که فرصتی برای ارزیابی انقلاب اسلامی است و دست نیاز به سمت خبرنگاران به عنوان قوه عاقله انقلاب دراز می کنیم و نیاز است که اندیشه ها و مبانی انقلاب دوباره بازخوانی شود.

 

زارع تصریح کرد: امروز امنیت کشور به واسطه خون شهیدان و حضور مردم در مقاطع مختلف است و کشور پیش رفته است.

 

وی افزود: ایجاد کانون خبرنگاران افتخاری در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جمله برنامه های ما است تا بتوانیم به خوبی برنامه ها و نکوداشت های ملی را به خوبی به جهانیان معرفی کنیم.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به روز خبرنگار گفت: لازمه خبرنگار خوب بودن علم و دانش است و به خوبی از این طریق میتواند با رعایت اصول اخلاقی رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

 

زارع بیان کرد: کار ما شورایی است که مجمع نمایندگان به عنوان اعضای آن فعالیت می کنند و در هر مناسبت و برنامه ای نمایندگان تام الاختیار این دستگاه ها را به کار بگیریم.

 

وی خاطرنشان کرد: اهداف این شورا ایجاد بستر مناسب جهت تعمیق باورها و ارزش های انقلاب و حضور مردم در مناسبت ها است و در این راستا نیز نکوداشت مناسبت های ملی و استفاده بهینه از ظرفیت ها است.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: تقویت ارزش ها و تحقق آرمان های حضرت امام (ره) نیز به عنوان وظایف دیگر شورا است که در استان یزد نیز این امر را پیگیری می کنیم.

کد خبر 645914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha