رسانه ها، محلی مناسب برای بررسی بازخورد فعالیت های مسئولان

خبرگزاری شبستان: شهردار یزد با اشاره به اهمیت تعامل مدیران با رسانه ها گفت: رسانه ها، محلی مناسب برای بررسی بازخورد فعالیت های مسئولان است..

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد رضا عظیمی زاده، شهردار یزد امروز (11 مرداد) در نشست با اعضای خانه مطبوعات استان یزد گفت: رسانه ها یکی از بهترین بخش ها برای بررسی عملکرد دستگاه های مختلف است زیرا واسطه ای بین مردم و مسئولان است.

 

وی افزود: مسئولان بایستی عملکرد خود را راه های گوناگون مورد سنجش قرار دهند که یکی از آنها بررسی انعکاس بازخوردها از طریق رسانه ها است و این میتواند امری ضروری برای دستگاه ها باشد.

 

شهردار یزد ادامه داد: مدیران باید به خوبی با رسانه ها ارتباط تنگاتنگ داشته باشند تا بتوانند از نقدهای سازنده باخبر شده و در جهت رفع آنها برآیند.

 

عظیمی زاده ادامه داد: با توجه به جهانی شدن بافت تاریخی یزد نقش رسانه ها بسیار مهمتر از گذشته است  که خانه مطبوعات نیز میتواند بسیار اثر گذار در این زمینه باشد.

 

لازم به ذکر است: انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان یزد 10 خرداد ماه همزمان با دیگر استانهای کشور به صورت اینترنتی در سامانه خانه مطبوعات به آدرس www.khanehmatbooat.ir برگزار شد که در این انتخابات، 68 نفر از مجموع 79 عضو خانه مطبوعات یزد شرکت کردند و بر این اساس، مشارکت 86 درصدی اعضای خانه مطبوعات در انتخابات رقم خورد.

 

کد خبر 646165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha