خانواده شهدای بوشهر در امامزاده محمدبن باقر (ع) تجلیل شدند

خبرگزاری شبستان: طی مراسم در جشن میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) از شش خانواده شهید بوشهری از سوی هیات امناء آستان امامزاده محمدبن باقر (ع) کوی خواجه ها و اوقاف بوشهر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، مراسم جشن میلاد ثامن الحجج حضرت رضا (ع) که شب گذشته (12 مرداد) با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر در محل صحن آستان امامزاده محمدبن باقر (ع) کوی خواجه ها با حضور اهالی محل برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید مهدی حسینی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در ابتدای این آئین گفت: اگر انسان ها در مسیر و راستای مودت و محبت اهل بیت (ع) باشیم، این عمل موجب می شود که انسان متدین خود را در کنار امام معصوم قرار بدهد و در مسیر درستی، صداقت، عدالت و خدمت رسانی به هم نوعان گام بردارد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با بیان هر آستانه نزدیک به 100 ماموریت فرهنگی دارد، اظهار داشت: اجرای این ماموریت های به عهده هیات امناء به مشارکت مردم و مجاوران آستان است و ساخت شبستان، ساخت مسجد، راه اندازی مراکز فرهنگی و قرآنی و انجام فعالیت های عمرانی و حمایت از مستمندان در جوار بقاع و محیط امامزادگان شاخص از دیگر ماموریت های ابلاغی هیات امناء آستان مقدس است که باید در این ماموریت پیشتاز باشند.

 

در ادامه این مراسم جشن از ام البنین فقیه حیدری، زهرا گرگین، محدثه آرمین، شهناز حسن زاده، فرشیده احمدی، ندا خوشابی بندری، فاطمه زهرا آماره و نورا پیکار؛ سید مهدی مهیمنیان نژاد، امیرعلی حیدری نسب، عباس استرش، احمد مال الهی، محمد خلیل آرام، ابوالفضل بختیاری، امیرعبدالله عفاری و امیرعلی حیدری به عنوان برگزیدگان مسابقه کتبی خورشید خراسان با جوایز نقدی تقدیر شدند.

 

خاطرنشان می شود: عباس جبلی، علیرضا یزاف، جعفر بهی پور، داود سبحانیان، عبدالحمید خواجه ئیان، سید محمد مهیمنیان نژاد و احمد مال الهی طی احکامی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان هیات امناء آستان امامزاده محمدبن باقر (ع) کوی خواجه ها شهرستان بوشهر معرفی شدند و همچنین از خانواده شهدای محل؛ منوچهر آرام، محمدرضا خواجه ئیان، محمد خلیل خواجه ئیان، عبدالمحمد گرگین، عباس پوربهی و ماشاالله نعمتی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 646546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha