مدیریت جهادی و توجه به اقتصاد مقاومتی تنها راه رفع مشکلات مردم است

خبرگزاری شبستان: امام‌جمعه موقت ایلام، گفت: مدیریت جهادی، توجه به اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی در عرصه‌های مختلف، تنها راه رفع مشکلات مردم و کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام وعد مراد بیگی، امام‌جمعه موقت خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام، ظهر امروز (13 مرداد) در جمع نمازگزاران ایلام، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و این امر را با حضور درصحنه‌های مختلف نشان داده‌اند.

 

 وی، بابیان اینکه انقلاب اسلامی با هدایت‌ها و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان در آستانه چهل‌سالگی قرار دارد، ابراز کرد: دشمنان در مدت این 40 سال از هیچ توطئه و عداوتی علیه ملت ایران کوتاهی نکردند و در سایه قرآن، اسلام و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و حضور مردم درصحنه، انقلاب مستحکم‌تر از گذشته به حرکت و پویایی خود ادامه می‌دهد.

 

امام‌جمعه موقت خطبه‌های نماز جمعه ایلام، در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و تحریم‌های جدید علیه ایران، یادآور شد: مدیریت جهادی، توجه به اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی همراه با اتحاد و همدلی، تنها راه رفع مشکلات مردم است که باید دولت به این مقوله توجه جدی و اساسی داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام مراد بیگی، در ادامه با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، تصریح کرد: مقام معظم رهبری روز گذشته جکم ریاست جمهوری دوازدهم را تنفیذ فرمودند که در این مراسم در حقیقت جمهوریت نظام که همان انتخاب مردم در اردیبهشت‌ماه سال جاری بود و مردم شخصیتی را به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کردند و مهر مشروعیت آن نیز توسط مقام معظم رهبری امضاء شد.

 

وی، ادامه داد: مقام معظم رهبری در حکم تنفیذ رئیس‌جمهور به نکات مهمی اشاره فرمودند که نکات مطرح‌شده از سوی مقام معظم رهبری بسیار کلیدی است، در حکم تنفیذ مقام معظم رهبری، توجه رئیس‌جمهور و دولت به خداوند متعال مورد تأکید قرارگرفته که کارها را برای رضای خداوند انجام دهید و در هرجایی که در کشور به بحران رسیدیم و دشمن برای ما مشکل ایجاد کرده است با امید و توکل به خدا از آن گذر به‌راحتی عبور کرده‌ایم.

 

مراد بیگی، یادآور شد: هم‌اکنون در آستانه 40 سالگی عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داریم که با توکل به خدا این مسیر را طی کرده و بازهم ادامه می‌دهیم، توجه به شعارهای اصیل انقلاب در این مدت نه‌تنها کم نشده بلکه پررنگ‌تر شده و باید این روند استمرار یابد.

 

امام‌جمعه موقت ایلام، اظهار کرد: توجه به نیروهای انقلابی از دیگر توصیه‌های مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور بود، نیروهایی که برای دفاع از انقلاب خود را سپر کرده و در مواقع حساس در میدان هستند باید موردتوجه واقع شوند، سپاه و بسیج و نیروهای ارزشی و کسانیکه تفکر انقلابی دارند و انقلاب را تا این لحظه نگه‌داشته‌اند باید بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرند، باید رئیس‌جمهور و دولت به نیروهای انقلابی توجه کند.

 

مراد بیگی، در پایان با تأکید بر اینکه حضور در بین مردم از دیگر توصیه‌های رهبری به رئیس‌جمهور بود و مادامی‌که بین مردم نباشیم نمی‌شود مشکلات مردم را حس کرد و برای رفع آن چاره‌جویی کرد، خاطرنشان کرد: تصریح کرد: نباید مسئولان اسیر آمارها و گزارش‌ها صرف شود بلکه باید بین مردم بود و مشکلات آنان را حس و در رفع آن تلاش کرد.

کد خبر 646591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha