مردم بزرگترین رکن اجرای قانون هدفمندی هستند

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم بزرگترین رکن اجرای قانون هدفمندی هستند گفت: قطعا وقتی یک تغییر و تحولی قرار است اتفاق بیفتد یک سری مقاومت‌ها را در برابر خواهد داشت.

حمیدرضا فولادگر، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره اجرای صحیح قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به خبرنگار شبستان گفت: دولت وظیفه اصلی‌اش اجرای این قانون است و مجلس نیز در این خصوص قانون‌گذاری کرده است و باید نظارت‌اش را به خوبی انجام شود و مردم نیز باید همکاری و همیاری کنند تا این طرحی را که مبنایش تحول اقتصادی در کشورش است به خوبی اجرایی شود.

وی اظهار کرد: ما انتظارمان از دولت این است که همان‌گونه که مجلس شورای اسلامی تا به حال با دولت در این زمینه همکاری کرده است و در روز اول اجرای این طرح با بیانیه‌ای حمایت خود را از دولت اصولگرای دهم برای اجرای این قانون اعلام کرد دولت نیز با قانون جلو بیاید و به شکلی وظایف خود را انجام دهد که با قانون تطبیق داشته باشد.

فولادگر با بیان اینکه اجرای این قانون کار سنگین و سختی است، گفت: ما باید دولت را در این امر مهم همکاری کنیم و کمک‌اش کنیم که این قانون را بدون کوچک‌ترین مشکلی در کشور اجرایی کند زیرا اقتصاد ما به این قانون نیاز داشت.

این نماینده اصولگرای مجلس یادآور شد: قطعا وقتی یک تغییر و تحولی قرار است اتفاق بیفتد یک سری مقاومت‌ها را در برابر خود خواهد شد و این تغییر و تحول اگر گسترده باشد نیاز به کار و برنامه‌ریزی جدی دارد.

وی ادامه داد: ما باید مردم را برای این تغییر و تحول آماده کنیم تا آنها که بزرگ‌ترین رکن اجرای این قانون هستند به خوبی این قانون را در کشور اجرایی کنند.

فولادگر گفت: ما انتظار داریم دولت خدمت‌گذار دهم مابقی اجزای طرح تحول اقتصادی را که یک جزءاش قانون هدفمند کردن یارانه‌ها بود، انجام دهد مثلا بحث اصلاح نظام مالیاتی، اصلاح نظام گمرکی، اصلاح نظام توزیعی، اصلاح نظام بهره‌وری و یا بانکی را نیز اجرایی کند زیرا همه اینها بستری برای رونق اقتصادی و اجرای اصل 44 مورد نظر مقام معظم رهبری هستند.

وی خاطرنشان کرد: شاید در گوشه و کنار مقاومت‌هایی در برابر این تغییرات ایجاد شود ولی ما نمایندگان مجلس وظیفه داریم ابعاد مثبت این طرح را به خوبی برای مردم تبیین کنیم و به آنها این مسئله را که اجرای این طرح در بلندمدت به نفع آنها خواهد شد مدام به آنها گوشزد کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر مجلس شورای اسلامی دولت را در اجرای این قانون همکاری کند و دولت نیز مطابق با قانون جلو رود قطعا مردم نیز به خوبی عمل خواهند کرد و این قانون به نحو احسن در کشور اجرایی می‌‌شود.

 

کد خبر 6467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha