اکبری، سکاندار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندرود شد

خبرگزاری شبستان: اکبری، پیش از ظهر امروز (۱۴ مرداد) با حضور فوقی، معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به عنوان رئیس این اداره در شهرستان میاندرود، معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، مجتبی اکبری، پیش از ظهر امروز (14 مرداد) با حضور محمد فوقی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به عنوان رئیس جدید این اداره در شهرستان میاندورد، معرفی و از زحمات سید احمد رکابیان، قدردانی شد.

 

مجتبی اکبری، کارشناس ارشد جامعه شناسی، قبل از این به عنوان کارمند دستگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی دیار علویان، مشغول به کار بود.  

 

فوقی طی سخنانی در این آئین گفت: خدمت رسانی به مردم یک وظیفه مهم و خطیری است که باید به نحو احسن، این مهم را انجام داد و آن را امانت الهی به شمار آورد.

 

وی اظهار کرد: کار در حطیه فرهنگ، یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود هر چند که خروجی آن، زمان بر و طولانی است اما تاثیرات زیاد و مهمی در جامعه دارد.

 

فوقی بیان کرد: خدمت رسانی به فرهنگ و هنر با توجه به قدمت دیرینه استان مازندران، باید به عنوان یک وظیفه سنگین و حساس، قلمداد شود و در انجام رسالت این مسئولیت، کوتاهی صورت نگیرد.

 

وی ابراز کرد: بزرگان دین نظیر حضرت علی(علیه السلام)، سفارش های بسیار درباره حق الناس و انجام وظیفه در برابر مردم دارند که می توان با اجرای صحیح آنها به موفقیت، نائل شد.

 

رکابیان نیز طی سخنانی به کارها و فعالیت های صورت گرفته در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندرود در زمان ریاست خود پرداخت و اکبری نیز  برنامه های آتی خود را در این اداره، بیان کرد.

کد خبر 646707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha