توسعه ورزش همگانی با همراهی رسانه ها/ خانه جوان در تمام شهرستان ها احداث می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به رسالت خبرنگاران در توسعه ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: خانه جوان در شهرستان های زنجان، ابهر و خرمدره فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی جوان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان امروز(16 مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام رویدادها در حوزه های مختلف به همت خبرنگاران و رسانه ها منعکس می شود.

 

وی با بیان اینکه تلاش خبرنگاران موجب می شود تا حوادث عرصه ورزش هم منعکس شود، ادامه داد: زحمات رسانه ها در بخش ورزش همگانی که باعث توسعه ورزش همگانی می شود موجب دلگرمی ماست.

 

این مقام مسوول عدالت اجتماعی را یکی از مزایای انعکاس اخبار عنوان کرد و گفت: انتقال مشکلات مردم از سوی خبرنگاران به مسوولان موجب می شود تا مسوولان با تقویت نقاط قوت و کم کردن نقاط ضعف موجب عدالت اجتماعی شوند.

 

جوان خواستار توسعه ورزش همگانی با همراهی خبرنگاران در سطح استان شد و ادامه داد: به منظور ارتقاء عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی نیازمند همراهی رسانه ها با مسوولان هستیم.

 

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هم در سخنانی به اقدامات حوزه فرهنگی و جوانان اشاره کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید عنایت ویژه ای به جوانان و سازمان های مردم نهاد شده است.

 

میرزایی ادامه داد:  فرمانداران نقش مهمی در بسترسازی حوزه جوانان دارند و به همین منظور مقوله پیشگیری از آسیب های اجتماعی در فرمانداری ها و بخشداری ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه در شهرستان های ابهر و  خرمدره زنجان خانه جوان افتتاح شده است، گفت: امید می رود با تعامل بین این معاونت و رسانه ها بتوانیم مشکلات حوزه جوانان را حل کنیم.

 

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هم گفت: کسب 34 مدال فراملی، اعزام به 95 مورد مسابقات کشوری، هفت مورد میزبانی اردوهای کشور، 29 هزار و 181 نفر بیمه ورزشکاری، تشکیل 12 کلاس مربیکیری و 4 مورد کلاس داوری از اقدامات حوزه ورزش استان زنجان بود.

 

حمزه پور گفت: تیم فوتسال لیگ برتر امسال با نام مقاومت در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان شرکت خواهد کرد.

کد خبر 647182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha