کسب رتبه اول استان یزد در  توسعه ورزش های همگانی در سطح کشور

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به مشارکت مردم گفت: استان یزد در توسعه ورزش های همگانی در سطح کشور رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد شب گذشته ( 26 مهر) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: بیشترین و بهترین هدیه ما به مردم توجه به فعالیت های نشاط آمیز ورزشی و تحرک بدنی است.

 

وی افزود: بر اساس ارزیابی های ورزش های همگای در سطح کشور به عنوان استان اول در کشور هستیم و نسبت به استان های تیپ یک و دو در توسعه ورزش همگانی رتبه اول را کسب کردیم و جهش مناسبی در توسعه ورزش همگانی داشته ایم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: نمونه بارز مشارکت مردم حضور مردم در پیاده روی هفته نیروی انتظامی بود که در برنامه های مختلف ما این حضور را داریم.

 

شریعتی تصریح کرد:ما در جایگاه ورزش و جوانان در نظر نداریم که برای تبلیغ و جوایز بزرگ مردم را به صحنه بیاوریم بلکه برای نشان دادن اهمیت سلامت و نشاط خانوادگی این برنامه ها را ترویج می دهیم.

 

وی ادامه داد:برنامه های هفته تربیت بدنی ما در بخش بانوان و آقایان است که ورزش صبحگاهی و اجرای مسابقات ورزشی با عنوان « بانوان سفیران سلامت»، مسابقات ورزشی ویژه زندانیان زن، مسابقات تیراندازی با کمان، همایش ورزش صبحگاهی بانوان علوم پزشکی، کویر نوردی خانوادگی و ورزش در کویر از جمله این برنامه ها است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت:افتتاح سایت تیراندازی با کمان در بافق، افتتاح سالن خیری امام حسین (ع)، برگزاری همایش کوه نوردی، برگزاری 15 جشنواره فرهنگی، ورزشی در 10 شهرستان استان و بیش از 750 برنامه ورزشی در استان از جمله این برنامه های است.

 

شریعتی بیان کرد: معرفی برنامه های ورزشی پارالمپیک برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی، مسابقه ویلچررانی برای جانبازان و معرفی هفته پارالمپیک از جمله برنامه های دیگر ما است.

 

وی بیان کرد: ما در ۶  ماه اول 96 تعداد 25 مورد میزبانی لیگ کشوری، میزبانی مسابقات جهانی فوتبال ساحلی، میزبانی اردوی تیم ملی در بیش از 3 مورد، میزانی تیم ملی گلبال کشور، اعزام 154 مورد به مسابقات کشوری و 342 مورد مسابقه برون مرزی و 10 مدال آسیایی و 12 مورد بین المللی بوده است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: برای اولین بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر ناشنوا در مرکز استان جمع شدند و نشان داد که استان میتواند میزبان مناسبی برای استان باشد.

کد خبر 663495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha