برگزاری بیش از ۷۵۰ برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به برنامه های شاخص این اداره کل در استان یزد گفت: بیش از ۷۵۰ برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد روز گذشته (10 بهمن) در ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در محل دفتر امام جمعه یزد گفت: ایام دهه فجر به عنوان یکی از ظرفیت هایی است که جوانان ما در استان ما منتظر این روزها هستند زیرا بسیاری از مسابقات و جام ها در این ایام برگزار می شود.

 

وی افزود: این جام ها در رشته های مختلف و با حضور اقشار مختلف مردم در محلات و مساجد و گروه های مختلف برگزار می شود و شاهد استقبال بسیار با شکوهی از مردم هستیم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: ما در استان یزد در ایام الله دهه فجر بیش از 750 برنامه فرهنگی و ورزشی برنامه ریزی کرده ایم که حضور و مشارکت مردم را در آنها خواهیم داشت.

 

شریعتی ادامه داد: برگزاری همایش پیاده روی در تمامی شهرستان ها، برگزاری کوهنوردی در 13 شهرستان، برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری به عنوان بخشی از برنامه های ما است.

 

وی گفت: نشست خاطره‌گویی در برنامه‌های ورزشی توسط شخصیت‌های انقلابی، برگزاری مسابقه متن نویسی و نقاشی، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها، برگزاری نمایشگاه عکس سیر پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در اماکن ورزشی شخص، برگزاری نمایشگاه عکس و ثبت زندگی شهدای شهرستان توسط سازمان‌های مردم نهاد و همایش بزرگ شکوه انقلاب با حضور جامعه ورزشی از جمله برنامه های دیگر ما در این ایام است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: المپیادهای همگانی ورزشی فرهنگی در تمامی مراکز شهرستان‌ ها به عنوان شاخص ترین برنامه ما است که با حضور جوانان و نوجوانان در استان برگزار می شود.

کد خبر 686300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha