امضای تفاهم نامه همکاری دبیرخانه کانون های مساجد یزد و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد

خبرگزاری شبستان: دبیرخانه کانون های مساجد یزد و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد در دیدار با مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

شریعتی، مدیر کل تربیت بدنی استان یزد در این نشست گفت: ما اگر بتوانیم مساجد را در سطح استان فعال کنیم می توانیم بسیاری از اقدامات فرهنگ و هنری و ورزشی را در جامعه پیگیری کنیم.

وی افزود: ما می توانیم با همکاری با کانون های مساجد به صورت تخصصی وارد عرصه های ورزشی و فرهنگی شویم و فراتر از اوقات فراغت در زمینه استعداد یابی گام برداریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: کانون ها می توانند با تاسیس باشگاه ها به صورت رسمی فعالیت کنند و دوره های مختلف ورزشی و فرهنگی برگزار کنند.

حجت الاسلام گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد بیان کرد: جامعه ای که سلامت جسمانی نداشته باشد سلامت روانی آن نیز به خطر مي افتند

وی افزود: ما معتقدیم که اگر قرار است کاری انجام شود بایستی علمی و متقن و به صورت تخصصي دنبال شود.
ايشان در اهميت ورزش گفتند: بخشي از سلامتي و آرامش جامعه در گرو اهميت دادن به ورزش است كه بايد جدي گرفته شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد  تصریح کرد: ما در کانون های فرهنگی هنری علاوه بر فعالیت های فرهنگی و هنری سعی کرده ایم تا  با انجام فعالیت های ورزشی  نشاط و سلامت جسمانی مخاطبان خود را تامين كنيم.
گرجی گفت: ما در کانون ها با تلاش جدي و حرفه اي به دنبال این هستیم که اعضای کانون ها بتوانند در مسابقات ورزشي شركت و حائز رتبه های برتر  استاني و كشوري شوند.
در پایان  این مراسم نیز تفاهم نامه همکاری دبیرخانه کانون های مساجد یزد و اداره کل تربیت بدنی استان یزد امضا شد.

کد خبر 715081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha