فعال کردن ورزش های نابینایان و کم بینایان با هدف شناسایی استعدادها

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به برخی از محدودیت ها در ورزش نابینایان و کم بینایان گفت: ما با هدف شناسایی استعدادها ورزش های نابینایان و کم بینایان را فعال کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد شب گذشته (27 آذر) در مراسم تجلیل از علیرضا پورناظمیان، مدال آور مسابقات پاراآسیایی امارات گفت: ما در سال جاری شاهد حضور تعداد زیادی از ورزشکاران استان در مسابقات جهانی و بین المللی بودیم که بیش از 80 نفر از آنها مدال های جهانی و کشوری را کسب کردند.

 

وی افزود: ما به دو دلیل از این ورزشکاران تجلیل می کنیم که دیده شدن ورزشکاران و قدردانی از تلاش های آنها و همچنین تشکر از خانواده های این ورزشکاران به عنوان این دو دلیل است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: ورزشکاری که میخواهد  به عنوان نماینده جمهوری اسلامی و ورزشکاران مقامی را کسب کند در ابتدا در خانواده خود الگو است و پس از آن برای سرافرازی خود و خانواده و کشور تلاش می کند .

 

شریعتی تصریح کرد: ما تلاش افرادی همچون پورناظمیان را بسیار مضاعف از دیگران می دانیم زیرا با توجه به محدودیتی که دارند اما باز این تلاش را داشته اند تا مدال های جهانی و منطقه ای را کسب کنند که این بسیار با اهمیت است و میتوان به عنوان الگویی برای دیگران معرفی کرد.

 

وی ادامه داد: تیم گلبال نابینایان و کم بینایان به عنوان یکی از رشته های ورزشی است که همه کشورهای حاضر در مسابقات پاراآسیایی امارات مدعی بودند اما با تلاش های تیمی و شور و اشتیاق در بین جوانان ما شاهد کسب مقام سوم بودیم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در پایان گفت: ما در این بخش از جامعه که نابینایان و کم بینایان حضور دارند شاهد برخی از محدودیت ها هستیم اما میتوان با فعال کردن این استعدادها از گوشه گیری آنها جلوگیری کنیم.

کد خبر 677111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha