اعزام ۱۵۵ نفر در رشته های مختلف ورزشی به اردوی تیم ملی در یک سال گذشته

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به عملکرد این اداره در سال گذشته گفت: تعداد ۱۵۵ نفر در رشته های مختلف ورزشی به اردوی تیم ملی در یک سال گذشته اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد شب گذشته (25 اسفند) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: با توجه به فضای پایین سرانه ورزشی در استان یزد ما سعی کردیم بر اساس کار کارشناسی فعالیت داشته باشیم و به نوعی این توزیع عادلانه و کارشناسی را داشته باشیم.

 

وی افزود: ما در گذشته شاهد ساخت و سازهای غیر کارشناسی بوده ایم که در برخی از نقاط سالن هایی ساخته شده است که حتی یک نفر نیز از آن استفاده نمی کند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت خیرین به عنوان یکی از تاکیدات ما بوده است که تاکنون نیز در سال گذشته به خوبی از آنها استفاده کرده ایم.

 

شریعتی ادامه داد: ما در یک سال گذشته بیش از 118 دوره مسابقات لیگ های ورزشی را در استان میزبانی داشتیم و 155 نفر نیز به اردوی تیم ملی در رشته های مختلف اعزام شدند.

 

وی افزود: ما سعی داریم تا در استان چمن های مصنوعی را افزایش دهیم زیرا با توجه به بحران کمبود آب به نوعی چمن های طبیعی کاری نادرست است و از ساخت آن نیز جلوگیری می کنیم.

 

در پایان این نشست نیز از خبرگزاری شبستان در استان یزد به عنوان یکی از خبرنگاران فعال در حوزه ورزش و جوانان استان یزد تجلیل شد.

کد خبر 696170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha