استفاده از جوانان و فعال کردن NGO  ها در استان، اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: استفاده از جوانان و فعال کردن NGO ها در استان به عنوان اولویتی برای ما بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد امروز (20 دی) در در ششمین گردهمایی مسئولین امور جوانان سراسر کشور به میزبانی استان یزد گفت: استان یزد به عنوان یک شهری با قدمت تاریخی زیاد و علمایی همچون آیت الله حائری، آیت الله خاتمی و بسیاری از علمای بزرگ است که در تاریخ اسلام و انقلاب نقش های موثری داشته اند.

 

وی افزود: ما سال گذشته شاهد ثبت جهانی بافت تاریخی استان یزد در یونسکو بودیم که این را به عنوان فرصتی برای استان و کشور است تا گردشگران از سراسر دنیا را به این کشور و استان جذب کند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: ما در بحث اداره امور در استان سعی کرده ایم تا به خوبی از جوانان استفاده کنیم و تا کنون نیز با استفاده از جوانان روند رو به رشدی را داشته ایم.

 

شریعتی ادامه داد: باور به جوانان در بخش های مختلف به عنوان یکی از اولویت های ما بوده است که الان نیز جواب های بسیار خوبی را دیده ایم و در این راستا نیز بسیاری از فعالیت های مهم را نیز به آنها واگذار کرده ایم و جواب های مناسبی نیز دربافت کرده ایم.

 

وی افزود: توجه به NGO ها نیز به عنوان اولویت دیگر ما بوده است که در دولت یازدهم به خوبی آنها را در برنامه های خود دیده ایم و واگذاری امور را به آنها داشته ایم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت های این گروه ها ما تمامی امور خود را از طریق آنها انجام می دهیم و با کمترین هزینه بهترین کارها را انجام می دهیم.

 

شریعتی ادامه داد: از جمله اقدامات مناسب این گروه ها گرامیداشت شهدای ورزشکار است که با اعتماد به این گروه ها شاهد برگزاری پرشور آن بوده ایم.

 

 

کد خبر 681553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha