برنامه ریزی و استفاده از تجربیات به منظور حمل و نقل و سوخت در اربعین حسینی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری کشور با اشاره به برگزاری ستاد حمل و نقل اربعین حسینی در یزد گفت: در ستاد اربعین جسینی برنامه ریزی و استفاده از تجربیات به منظور حمل و نقل و سوخت در اربعین حسینی مهمترین اولویت ما است.

حمیدرضا شهرکی، مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در حاشیه نشست ستاد اربعین استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: ما در استان یزد نشستی در خصوص ستاد اعزام اربعین حسینی به منظور بررسی حمل و نقل، سوخت برگزار کردیم و در زمینه جابه جایی مردم در مرز چذابه برنامه داشتیم.

 

وی افزود: تمامی برنامه و ظرفیت های خود را به کار می گیریم تا به بهترین نحو حمل و نقل را در اربعین حسینی داشته باشیم..

 

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خاطرنشان کرد: ما خروجی استان های یزد، خراسان جنوبی، اصفهان و چهارمحال بختیاری را از مرز چذابه در اربعین حسینی دارید که امیدواریم به بهترین نحو و با کمترین مشکلات این نقل و انتقالات را داشته باشیم.

 

شهرکی ادامه داد: ما باید از تجربیات سال های گذشته استفاده کنیم تا بهترین برنامه ریزی را به منظور نقل و انتقال زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات داشته باشیم و خدمات رسانی خوبی را در این زمینه در استان ها و به خصوص در مرزهای خروجی داشته باشیم.

کد خبر 647984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha