نمایشگاه مبلمان راهی برای کمک به صنعت مبل اصفهان

خبرگزاری شبستان: مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه های استان اصفهان به اهمیت تولید و اشتغال اشاره کرد و افزود: صنعت مبل اصفهان در طول سال های گذشته جایگاه خاصی داشته است که برای حفظ و ارتقا این جایگاه باید به تولیدکنندگان این صنعت بها داده شود.

ایمان بازیگران، مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان به برگزاری موفقیت آمیز پنجمین نمایشگاه خانه، مبلمان و دکوراسیون مدرن اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه از (5 تا 8 مرداد) با حضور 120 مشارکت کننده در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار شد.

 

وی به حضور نمایندگان هفت استان در این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه خانه، مبلمان و دکوراسیون مدرن با حضور نمایندگان استان های تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، البرز، همدان، خراسان رضوی و فارس برگزار شد.

 

مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: این دوره نسبت به دوره گذشته از تنوع بیشتری برخوردار بوده است که علت اصلی آن حضور نمایندگانی از استان های مختلف و همچنین حضور برندهای مطرح تولید مبلمان در کشور است.

 

وی در پایان به اهمیت تولید و اشتغال اشاره کرد و تصریح کرد: صنعت مبل اصفهان در طول سال های گذشته جایگاه خاصی داشته است که برای حفظ و ارتقا این جایگاه باید به تولیدکنندگان این صنعت بها داده شود.

 

کد خبر 648886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha