بدهی، مهمترین مانع برای پیشرفت تیم فوتبال یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس هیات فوتبال استان یزد با اشاره ب اهمیت توجه به تیم فوتبال استان یزد گفت : بدهی، مهمترین مانع برای پیشرفت تیم فوتبال یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، عبدالرضا دستا، رئیس هیات فوتبال استان یزد شب گذشته (28 مرداد) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ما در حوزه ورزش و بخش های مختلف جامعه اگر خبرنگاران را نداشته باشیم جامعه ای بی اطلاع و غیر پویا خواهیم داشت و حالت خمودگی در جامعه ایجاد می شود.

 

وی افزود: جامعه ای که آگاه باشد در رفتار و تصمیم گیری ها و تعیین سرنوشت خود و همچنین مواجه شدن با شرایط مختلف بسیار موثر خواهد بود و خبرنگاران نقش بسزایی در این بخش دارند.

 

رئیس هیات فوتبال استان یزد خاطرنشان کرد:در بحث فوتبال مردم و جامعه منتظر اخباری در این زمینه هستند.

 

دستا تصریح کرد:روابط عمومی هیات فوتبال استان یزد به عنوان روابط عمومی برتر ورزش و جوانان استان یزد انتخاب شده است که در زمینه بهبود کیفیت نیز راه اندازی سایت و شبکه اجتماعی گام های موثری برداشته شده است.

 

وی ادامه داد:تیم فوتبال وحدت یزد ماجرایی برای ما شده است و تا امروز نیز تمامی وقت ما را گرفته است و ماندن آن نیز به دلیل بدهی این تیم است و غیر قابل انتقال بوده است و تنها راهکار آن نیز تغییر مدیریت تا زمان تعیین تکلیف اعلام شد.

 

رئیس هیات فوتبال استان یزد بیان کرد:ما در این مدت جلسات متعددی داشتیم اما بدهی و شرایط این تیم به نوعی مشکلات را برای ما بوجود آورد به نحوی که اسپانسرها نیز این تیم را قبول نکردند.

 

دستا بیان کرد:اما امروز نیز جلسه ای در این خصوص داشتیم که اسپانسر در مرحله اول قبول کرد اما تمام تلاش ما این است که این تیم را در لیگ دو نگه داریم تا بتوانیم آن را به نتیجه برسانیم.

کد خبر 649918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha